Hur får jag tillbaka pengarna från mitt Swish köp?
Har just handlat i er automat nr 97022917 på rådhusets tunnelbana. Jag betalade 25 kr med swish och det har dragits 25 kr från mitt konto. Jag skulle köpa en dricka men den levererades inte.
Följ inlägget
0
följare
Välkommen till forumet!
Beklagar detta, jag swishade precis tillbaka pengarna till dig.
Mvh
Öjvind
Im sorry about this, I just sent you the money through Swish.
Best regards,
Öjvind
Hälsn. Jenny
Tråkigt att höra, jag swishade precis tillbaka pengarna!
Hängde den sig precis efter att du hade legitimerat dig med mobilt bankid?
Mvh
Öjvind
Ja precis, den hängde sig när köpet var klart.
/ Jenny
Tack för informationen, vi jobbar på en lösning tillsammans med alla involverade.
Mvh
Öjvind
Fick samma problem nyss i Häggvik station. Betalade 20kr för en Sport choklad. ID 400896077
Jag brukar betala med swish och aldrig haft det problemet.
Vi beklagar det inträffade. Jag har hittat din transaktion och ha nu Swishat tillbaka pengar till dig.
Vänlig hälsning
Linda
18 kr för en snickers i Danderyd sjukhus t bana kl 18:29. Fick inget.
Beklagar detta. Det har tyvärr ökat och vi felsöker tillsammans med alla involverade.
Swishade precis tillbaka pengarna.
Mvh
Öjvind
Ca kl 14:38 på Arlanda terminal 16c
Swishade precis tillbaka pengarna, förhoppningsvis går det bättre vid nästa försök.
Trevlig helg!
Mvh
Öjvind
Hej!
Jag har två gånger försökt köpa vatten. Den 11 juni på Handen pedteltågstation och den 16 juni på Jordbro pendeltågstation. Båda gånger swishade 23 kronor men fick ingen vatten.
Skickade precis tillbaka pengarna, hoppas det fungerar bättre nästa gång!
Mvh
Öjvind
I just had a problem with Selecta machine in Jokosberg station, I tried to buy a chocolate with Swish but I didn’t receive anything and they take money off my account twice 25 +25
Im sorry about this, I just sent the money back to you (Swish).
Best regards,
Öjvind
Beklagar att du inte fick din vara. Maila till oss på felanmalan@se.selecta.com ditt mobilnummer som är kopplat till Swish. Vilken summa du Swishade och när köpet gjordes. Så ska vi återbetala dig detta.
Mvh
Linda
Beklagar detta, vet du den exakta tiden detta skedde?
I annat fall kan du mejla in en kort beskrivning av vad som hände på felanmalan@se.selecta.com med det/de mobilnummer som användes.
Så hjälper vi er att få tillbaka pengarna!
Mvh
Öjvind
Hände den 27.07.2019 kl. 03:47 i Fittja tunnelbana station (Stockholm, Botkyrka)
Automat ID: 97021674
Beklagar att du inte fick din vara. Jag hittade ditt köp och har swishat tillbaka pengarna.
Vänligen
Jimmy
Jag beklagar detta. Jag behöver lite fler uppgifter för att att kunna hjälpa dig, så jag skickar ett mail till dig separat.
Vänligen
Jimmy
Samma sak hände mig vid Fridhemsplans T-Bana. Tänkte köpa en dricka för 24 SEK som jag betalade med swish men fick aldrig den levererad.
Lina
Beklagar detta, swishade precis tillbaka pengarna.
Mvh
Öjvind
Swishade precis tillbaka pengarna, hoppas det fungerar bättre nästa gång!
Mvh
Öjvind
It happened to me again. 23 kronor at Danderyds sjukhus
Thanks in advance
Lina
Sorry about this. I just sent the Money back through Swish.
Best regards,
Öjvind
Jag betalade just 21 kr via swish på Sundbybergs pendeltågsstation men fick ingen vara.
Beklagar detta, swishade precis tillbaka pengarna
Mvh
Öjvind
Hade samma problem i Fitness 24, Kvarntorget, Uppsala. Swisha 22kr för en dricka men fick den aldrig, direkt efter var maskinen ur fuktion..
Jag swishade precis tillbaka pengarna, återkom om det händer igen.
Mvh
Öjvind
Har haft samma problem i Folkuniversitetet, Stockholm, 11 okt. Försökte köpa en drink för 18kr med Swish men tyvärr fick ingenting...
Tack för hjälpen!
MvH
Gabriel
Beklagar detta, jag har swishat tillbaka pengarna.
Mvh
Öjvind
Stötte på samma problem som de flesta i det här inlägget dock gjordes köpet med mitt bankkort. Skulle köpa chocklad för 30kr men fick inget.
Malmö Universitet.
ID nummer: VM94054056
Hej Anas
Tråkigt att höra, jag har hittat ett köp på 30 kr 15/11 och har avbrutit det.
Jag kan dock inte lägga ut någon kortinformation och du bör inte lägga ut något i en öppen tråd. Ifall detta inte var ditt köp rekommenderar jag att du mejlar oss på:
Kundservice@se.selecta.com
Mvh
Öjvind
Jag har mailat dig om vilka uppgifter vi behöver för återbetalning.
Mvh
Jag har skickat mail till dig, då vi behöver lite uppgifter.
Mvh
Jag skickat dig ett mail, då vi behöver kompletterande uppgifter.
Mvh
Skulle köpa en vara igår på Fitness24Seven i Alingsås, men den fastnade längst ner och gick inte att få ut.
Transaktionsnr 290938470-140-0000252
Beklagar detta, jag swishade precis tillbaka pengarna
Mvh
Öjvind
Inga pengar har dock kommit ännu.
Då kan det vara fel köp, vänligen återkom med datum + tid + summan för köpet.
Mvh
Öjvind
Jag har skickat ett mail till dig, vi behöver kompletterande uppgifter
Mvh
Jag har skickat ett mail till dig, vi behöver kompletterande uppgifter
Mvh
Jag sökte och hittade köpen, har Swishat tillbaka dem nu.
Mvh
Öjvind
Hej
Jag köpte en proteinbar i automaten på jobbet, den ramlade aldrig ner i varukorgen
ID 970xxxx
Jag swihsade från xxxxxx 25 kronor
Beklagar detta, swishade precis tillbaka pengarna
Mvh
Öjvind