Hoppa till innehåll
Selectas Kundforum

    Fler liknande inlägg

    www.selecta.se
    Felanmälan & Återbetalning Kontakta oss via e-post Ring oss på 0770-85 85 85 (vard. kl. 8-16) Våra kontaktuppgifter Besök oss på Facebook Besök oss på LinkedIn
    1. Forum
    2. Köp & reklamationer

    Köp & reklamationer

    • Vem kontaktar jag för mitt utlandsköp på en Selecta maskin? 3 mar
    • Hur hittar jag mitt digitala/virtuella kortnummer i min mobila app? 14 nov 2022
    • Hur hittar jag mitt digitala kortnummer i appen Apple Pay? 10 nov 2022
    • Hur hittar jag mitt digitala/virtuella kortnummer i appen Google Pay? 10 nov 2022
    • Hur hittar jag mitt digitala kortnummer i appen Samsung Pay? 10 nov 2022
    • Hur handlar jag i era varuautomater? (Fiserv) 9 nov 2022
    • Hur betalar jag med Swish i era automater? 24 aug 2022
    • Hur får man kvitto på sitt köp? 27 jul 2022 1
    • Varför debiteras jag 80 kr när jag handlar i era Minikylskåp? 4 sep 2020
    • Vart skickar vi vår leverantörsfaktura till Selecta? 24 mar 2020
    • Hur handlar jag med Monyx i era varuautomater? 5 mar 2020
    • Hur får jag min faktura i PDF-format? 8 nov 2019
    • Hur betalar man i era varuautomater? (Nayax) 12 jul 2019
    • Hur skickar jag/vi en varureklamation till Selecta? 5 jul 2019
    • Vilka inbetalningsuppgifter har Selectas finansieringspartner ABN AMRO Asset Based Finance N.V.? 29 jan 2019
    • Varför säljer ni Red Bull i era varuautomater när minderåriga kan köpa dem? 27 okt 2017

    Sortera inläggen

    • Nyast
    • Senaste aktivitet
    • Flest kommentarer
    Kundforum från
    Logga in Om cookies