Hoppa till innehåll
Selectas Kundforum

    Fler liknande inlägg

    www.selecta.se
    Felanmälan & Återbetalning Kontakta oss via e-post Ring oss på 0770-85 85 85 (vard. kl. 8-16) Våra kontaktuppgifter Besök oss på Facebook Besök oss på LinkedIn
    1. Forum
    2. Köp & reklamationer

    Köp & reklamationer

    • Swishköp utan fungerande kamera? 15 jan, 2021 1
    • Varför debiteras jag 80 kr när jag handlar i era Minikylskåp? 4 sep, 2020
    • Vart skickar vi vår leverantörsfaktura till Selecta? 24 mar, 2020
    • Fick inte någon nocco energidryck 6 mar, 2020 1
    • Hur handlar jag med Monyx i era varuautomater? 5 mar, 2020
    • Kan jag få ersättning? 5 dec, 2019 24
    • Hur får jag min faktura i PDF-format? 8 nov, 2019
    • Hur betalar jag med Swish i era automater? 4 okt, 2019
    • Hur betalar man i era varuautomater? 12 jul, 2019
    • Hur skickar jag/vi en varureklamation till Selecta? 5 jul, 2019
    • Kan jag få pengarna tillbaka på mitt Swishköp? 23 apr, 2019 15
    • Hur får jag tillbaka pengarna från mitt Swish köp? 12 apr, 2019 56
    • Måste jag registrera min telefon för att betala med Swish i era automater? 18 mar, 2019 30
    • Vilka inbetalningsuppgifter har Selectas finansieringspartner ABN AMRO Asset Based Finance N.V.? 29 jan, 2019
    • Varför blir det fel pris i webbshoppen? 15 jan, 2019 1
    • Varför står det ej på era maskiner att ni inte återbetalar växel? 10 sep, 2018 1
    • Hur är kortbetalning i automat lagligt utan kvitto? 23 aug, 2018 2
    • Varför säljer ni Red Bull i era varuautomater när minderåriga kan köpa dem? 27 okt, 2017

    Sortera inläggen

    • Nyast
    • Senaste aktivitet
    • Flest kommentarer
    Logga in som redaktör
    Policy för innehåll och personuppgifter · Om cookies