Till senaste kommentaren

Hur får jag tillbaka pengarna från mitt Swish köp?

Har just handlat i er automat nr 97022917 på rådhusets tunnelbana. Jag betalade 25 kr med swish och det har dragits 25 kr från mitt konto. Jag skulle köpa en dricka men den levererades inte.

Kommentarer

  • Hej Åsa

    Välkommen till forumet!
    Beklagar detta, jag swishade precis tillbaka pengarna till dig.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • I Had the same problem at Kista selecta machine. My account has been debited for 13kr from swish but never received the chips. How can I get my money back? 

  • Hi Lisa

    Im sorry about this, I just sent you the money through Swish.

    Best regards,

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej! Jag hade precis samma problem vid Gullmarsplan, id 97019764. Köpte en Snickers för 18kr via swish men den levererades inte.

    Hälsn. Jenny
  • Hej Jenny

    Tråkigt att höra, jag swishade precis tillbaka pengarna!
    Hängde den sig precis efter att du hade legitimerat dig med mobilt bankid?

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej och tack för snabb hantering!

    Ja precis, den hängde sig när köpet var klart.

    / Jenny

  • Hej Jenny

    Tack för informationen, vi jobbar på en lösning tillsammans med alla involverade.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej!
    Fick samma problem nyss i Häggvik station. Betalade 20kr för en Sport choklad. ID 400896077
    Jag brukar betala med swish och aldrig haft det problemet.


  • Hej FredV

    Vi beklagar det inträffade. Jag har hittat din transaktion och ha nu Swishat tillbaka pengar till dig.

    Vänlig hälsning
    Linda
    Linda Client Experience
  • Verkar vara vanligt? Nu Swishade jag
    18 kr för en snickers i Danderyd sjukhus t bana kl 18:29. Fick inget.


  • Hej Anders

    Beklagar detta. Det har tyvärr ökat och vi felsöker tillsammans med alla involverade.
    Swishade precis tillbaka pengarna.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej jag swishade precis 28 nr för en flaska vatten och fick ingen vara.
    Ca kl 14:38 på Arlanda terminal 16c
  • Hej Fredrik

    Swishade precis tillbaka pengarna, förhoppningsvis går det bättre vid nästa försök.
    Trevlig helg!

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej!
    Jag har två gånger försökt köpa vatten. Den 11 juni på Handen pedteltågstation och den 16 juni på Jordbro pendeltågstation. Båda gånger swishade 23 kronor men fick ingen vatten.

  • Hej Ana

    Skickade precis tillbaka pengarna, hoppas det fungerar bättre nästa gång!

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hi
    I just had a problem with Selecta machine in Jokosberg station, I tried to buy a chocolate with Swish but I didn’t receive anything and they take money off my account twice 25 +25
  • Hi Abdi

    Im sorry about this, I just sent the money back to you (Swish).

    Best regards,

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej swishade pengar till en automat skulle köpa en cola. Pengar drogs men colan kom aldrig det var i upplands väsby station.
  • Hej Samuel.

    Beklagar att du inte fick din vara. Maila till oss på felanmalan@se.selecta.com ditt mobilnummer som är kopplat till Swish. Vilken summa du Swishade och när köpet gjordes. Så ska vi återbetala dig detta.

    Mvh

    Linda
    Linda Client Experience
  • Hej samma hände för mig och min pojkvän, vi betalade 32 kr två gånger och det drogs från kontot men vi fick inte våra drickor



  • Hej Lovisa

    Beklagar detta, vet du den exakta tiden detta skedde?
    I annat fall kan du mejla in en kort beskrivning av vad som hände på felanmalan@se.selecta.com med det/de mobilnummer som användes.
    Så hjälper vi er att få tillbaka pengarna!

    Mvh

    Öjvind

    Öjvind Client Experience
  • Hej, jag har nyligen försökt köpa cola men fick aldrig flaskan och pengarna har dragits.

    Hände den 27.07.2019 kl. 03:47 i Fittja tunnelbana station (Stockholm, Botkyrka)
    Automat ID: 97021674
  • Hej Kamil,

    Beklagar att du inte fick din vara. Jag hittade ditt köp och har swishat tillbaka pengarna.

    Vänligen

    Jimmy
  • Er automat på södra station drog just 24 kr för en Coca Cola från mitt kort utan att drickan leverades.
  • Hej Oscar,

    Jag beklagar detta. Jag behöver lite fler uppgifter för att att kunna hjälpa dig, så jag skickar ett mail till dig separat.

    Vänligen

    Jimmy
  • Hej,

    Samma sak hände mig vid Fridhemsplans T-Bana. Tänkte köpa en dricka för 24 SEK som jag betalade med swish men fick aldrig den levererad.

    Lina

  • Hej Lina

    Beklagar detta, swishade precis tillbaka pengarna.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej jag swishade 25 kr till selecta abs swish nummer men fick inget ifrån automaten som är i gullmarsplans tunnelbana
  • Hej Joel

    Swishade precis tillbaka pengarna, hoppas det fungerar bättre nästa gång!

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hello,

    It happened to me again. 23 kronor at Danderyds sjukhus

    Thanks in advance
    Lina
  • Hi Lina

    Sorry about this. I just sent the Money back through Swish.

    Best regards,

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej!

    Jag betalade just 21 kr via swish på Sundbybergs pendeltågsstation men fick ingen vara.


  • Hej Marie

    Beklagar detta, swishade precis tillbaka pengarna

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej!

    Hade samma problem i Fitness 24, Kvarntorget, Uppsala. Swisha 22kr för en dricka men fick den aldrig, direkt efter var maskinen ur fuktion..
  • Hej Marium

    Jag swishade precis tillbaka pengarna, återkom om det händer igen.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej,

    Har haft samma problem i Folkuniversitetet, Stockholm, 11 okt. Försökte köpa en drink för 18kr med Swish men tyvärr fick ingenting...

    Tack för hjälpen!
    MvH
    Gabriel
  • Hej jag har även drabbats av detta 25 kr för en red bull som inte kom maskinen är på Teknikringen 6  linköping 94036286 betala med swish
  • Hej Gabriel och Emilia

    Beklagar detta, jag har swishat tillbaka pengarna.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej!
    Stötte på samma problem som de flesta i det här inlägget dock gjordes köpet med mitt bankkort. Skulle köpa chocklad för 30kr men fick inget.

    Malmö Universitet.

    ID nummer: VM94054056
  • Hej Anas

    Tråkigt att höra, jag har hittat ett köp på 30 kr 15/11 och har avbrutit det.


    Jag kan dock inte lägga ut någon kortinformation och du bör inte lägga ut något i en öppen tråd. Ifall detta inte var ditt köp rekommenderar jag att du mejlar oss på:

    Kundservice@se.selecta.com

    Mvh

    Öjvind

    Öjvind Client Experience
  • Hejsan skulle köpa en nougatkaka i Skärholmen på 16kr och pengarna drogs av men fick aldrig chokladen.
  • Hej Melissa

    Jag har mailat dig om vilka uppgifter vi behöver för återbetalning.

    Mvh
    Linda Client Experience
  • Hej, jag fick ingen vara på första swish på nordic wellnes olskroken. jag gjorde mitt köp igen och då gick det, men 29 kr har swishats två gånger. hur får jag tillbaka mina 29 kr?
  • Hej Billy,

    Jag har skickat mail till dig, då vi behöver lite uppgifter.

    Mvh
    Linda Client Experience
  • Hej, 28 kr vid Fitness24 vid olskrokstorget. Vid 14:30. Köpte med visa kort utan någon produkt. Sedan använda jag swish och då funkade det.
  • Hej John Le

    Jag skickat dig ett mail, då vi behöver kompletterande uppgifter.

    Mvh
    Linda Client Experience
  • Hej!

    Skulle köpa en vara igår på Fitness24Seven i Alingsås, men den fastnade längst ner och gick inte att få ut.

    Transaktionsnr 290938470-140-0000252
  • Hej Emil

    Beklagar detta, jag swishade precis tillbaka pengarna

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej och tack för det snabba svaret!

    Inga pengar har dock kommit ännu.
  • Hej Emil

    Då kan det vara fel köp, vänligen återkom med datum + tid + summan för köpet.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej,Swishade precis 24kr för en päron Mer i haninge centrum och fick inte varan. Order id 180989259RRN120155236108.
  • Hej, jag försökte idag köpa 4 drickor men inget kom ut av maskinen. Dock så har 118 kr dragits. Er maskin på nordic wellness i Nässjö. Datum 20201221.
  • Hej Linus

    Jag har skickat ett mail till dig, vi behöver kompletterande uppgifter

    Mvh
    Linda Client Experience
  • Hej Nathalie


    Jag har skickat ett mail till dig, vi behöver kompletterande uppgifter

    Mvh
    Linda Client Experience
  • Hej jag har tyvärr inte fått något mail, tänkte bara kolla hur det gick på den fronten, tack

  • Hej Nathalie

    Jag sökte och hittade köpen, har Swishat tillbaka dem nu.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience
  • Hej

    Jag köpte en proteinbar i automaten på jobbet, den ramlade aldrig ner i varukorgen
    ID 970xxxx
    Jag swihsade från xxxxxx 25 kronor

  • Hej Mattias

    Beklagar detta, swishade precis tillbaka pengarna

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Client Experience

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.