Till senaste kommentaren

Varför blir det fel pris i webbshoppen?

Försöker lägga beställning i webbshoppen men när jag väljer kaffet jag brukar så kommer inget pris upp. Det står 0,00 kr. Pelican Rouge Omaggio artikelnummer 4409. Kan ni rätta till det så order och faktura blir rätt när jag ska beställa?
Anna-Lena Lindholm Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Anna-Lena

    Välkommen till vårt forum!
    För tillfället är det tyvärr fel på flera varor i webbshoppen, men det blir trots det rätt pris på ordern och fakturan. De arbetar på att få ordning på detta.

    Ifall man behöver stämma av priser går det utmärkt att höra av sig till vår beställningsavdelning (bestallning@se.selecta.com eller på telefon 0770-85 85 85, knappval 1) med artikelnummer och kundnummer. Detta då man kan ha olika avtal, vilket påverkar priset.

    Mvh

    Öjvind
    Öjvind Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.