Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Vad kan man göra när man får upp felmeddelanden med "spillbricka" (Amalfi)?



Öppna dörren på kaffemaskinen och ta loss spillbrickan och diska delarna. Under locket på spillbrickan finns två sensorer/metallpinnar. Torka även av dem med ett papper när du gjort rent spillbrickan. Torka av koppstället.



Montera sedan tillbaka spillbrickan.

För säkerhetsskull kan man även göra rent och torka bastråget, då felet även kan ligga där.

Ifall ovanstående inte hjälper bör ni felanmäla med ID-nummer på maskinen, en kontaktperson hos er (med telefonnummer) via e-post till felanmalan@se.selecta.com eller ring på 0770-85 85 85 (knappval 2).
Selecta Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.