Hur skickar jag/vi en varureklamation till Selecta?
Du kan nu själv göra din reklamation via ett elektroniskt formulär på Selectas hemsida.
- Ange ditt förnamn, efternamn och epostadress
- Sedan anger du ditt kundnummer och ordernummer. Ordernummer hittar du på följesedeln, OKX-xxxxxxx. Lägg alltid till 001 på slutet
- Tryck på hämta order så kommer formuläret uppdateras med vad som ligger beställt
- Kryssa i den vara eller varor som är fel, ange antal som ska reklameras och hur många du har fått, se nedan för exempel
Sedan behöver du ange anledning till reklamation/retur:
Beroende på vilket val du gör kan det komma följdfrågor men detta dyker upp automatiskt
- Sedan har du en ruta som heter Beskriv ditt ärende nedan där du kan beskriva mer ingående vad som har hänt
- Dubbelkolla sedan så att leveransinformation stämmer så att Postnord vet vart de ska hämta upp er reklamation.
- Sedan är det bara att skicka in reklamationen, då kommer du få ett mejl med vidare instruktioner om vad som händer framåt
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar