Till senaste kommentaren

Hur ofta kommer min servicekonsulent?

Vad är skillnaden på olika serviceavtal?

Kommentarer

  • Hej Lotta

    Har man avtalet Comfort Plus kommer servicekonsulenten och utför service (och tar med sig eventuella varor ni beställt) 6-11 gånger om året. Besöksfrekvensen baseras på hur hög förbrukning ni har, vilket påverkar hur mycket tillsyn maskinen behöver. Har man Comfort Bas är det däremot alltid 6 gånger om året.

    Vi har delat in besöken i så kallade serviceveckor. Skicka ett e-post meddelande till Kundservice@se.selecta.com  för att få reda på när vi kommer. Glöm inte att uppge ert kundnummer så återkommer vi med information om er servicevecka.

    Titta gärna närmare på servicekalendern (klicka här)

    Mvh
    Öjvind Client Experience

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.