Välkommen till Selectas kundforum där du hittar svaren på våra vanligaste frågor. Du är även välkommen att kontakta oss och skriva dina egna frågor.
Med hjälp av kaffe, mat och dryck vill vi på Selecta bidra och inspirera till en arbetsplats där nya tankar uppstår, människor når varandra och arbetslivet får liv. Till vår hjälp har vi kunskap om livet på jobbet och våra smakrika cafélösningar. Vi har erbjudit kaffe, mat och dryck av högsta kvalité till arbetsplatser runt om hela Sverige sedan 1956. Vi finns idag på 30 platser runt om i vårt land från norr till söder. Våra cafélösningar finns på arbetsplatser, skolor, sjukhus och andra offentliga miljöer från norr till söder. Välkommen till ett gott arbetsliv!
Har man avtalet Comfort Plus kommer servicekonsulenten och utför service (och tar med sig eventuella varor ni beställt) 6-11 gånger om året. Besöksfrekvensen baseras på hur hög förbrukning ni har, vilket påverkar hur mycket tillsyn maskinen behöver. Har man Comfort Bas är det däremot alltid 6 gånger om året.
Vi har delat in besöken i så kallade serviceveckor. Skicka ett e-post meddelande till Kundservice@se.selecta.com för att få reda på när vi kommer. Glöm inte att uppge ert kundnummer så återkommer vi med information om er servicevecka.
Titta gärna närmare på servicekalendern (klicka här)
Mvh