Till senaste kommentaren

Hur handlar jag i era varuautomater? (Fiserv)

Selecta använder sig av två olika betalkortsterminaler och Fiserv är den vanligaste. Den andra är från Nayax och beskrivningen finns i denna länken.


Till att börja med trycker man in produktnumret på den vara man vill ha.





Därefter får du möjlighet att välja att betala med kort (vilket inkluderar att blippa med telefonen) och Swish.


Använd chip eller blippa kortet mot kortterminalens skärm.




Ifall du väljer att betala med Swish kommer QR-koden upp som du kan scanna av med Swish-appen och sedan godkänna köpet.

Selecta Kundservice (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej! Köpte kexchoklad på Helenelunds station 15/7 kl 17.55 men fick ingen leverans. Vill ha pengarna tillbaka.


    Lars Lundström
  • Hej,

    Tack för att du kontaktar Selecta. Givetvis ska vi ge dig en återbetalning på det köpet. Våra varumaskiner har sensorer som känner av om en vara inte levereras, men för att säkerställa att du inte blivit debiterad behöver jag lite information för att hitta ditt köp;

    Vad kostade varan?

    För att kunna hitta ditt köp behöver jag lite mer information beroende på hur du betalade;

    • Bankkort - Vad är de 4 sista siffrorna i ditt kortnummer, är det ett Visa eller Mastercard?
    • Mobil/Digital Plånbok - Om du handlade med klocka eller mobil behöver vi veta enhetens digitala kontonummer. Du hittar det i enhetens plånboksapp. Här på vår hemsida visar vi med bilder hur man hittar det: https://kundforum.selecta.se/org/selecta/d/hur-hittar-jag-mitt-digitalavirtuella-kortnum-9bca/
    • Swish - Vi behöver ditt personnummer, ditt mobilnummer du swishade från, samt ett Order ID. Det hittar du i Swish-appen under transaktionen.
    Återkom till mig så ska vi se till att du får en återbetalning, jag önskar dig en fortsatt fin dag!

    Vänligen
    Selectas Kundservice
    Tuva Client Experience

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.