Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Vilken servicevecka har vi?

För kunder med Comfortservice styrs mycket av vilken servicevecka man har. På utsatt servicevecka levereras beställda varor och en Servicekonsulent kommer för att göra hygienservice på kaffemaskinen.

Om du vet vilken servicevecka ni har kan ni hitta vilka datum vi kommer till er med hjälp av vår Servicekalender.
Här hittar ni servicekalendern som talar om när i månaden vi kommer.

Om ni inte vet vilken servicevecka ni har kan vi hjälpa er att informera om det. Skicka ett e-post meddelande till Kundservice@se.selecta.com. Glöm inte att uppge ert kundnummer så återkommer vi med information om er servicevecka.

Fler frågor och svar om leveranser av varor.
Selecta Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.