Selecta har lanserat ett nytt sätt att göra varureklamationer!

Våra kunder har efterfrågat utveckling och vi har lyssnat på era förslag, vilket resulterat i ett helt nytt sätt att reklamera varor när något gått snett.

  • När något går fel med din leverans av varor vill vi kunna hjälpa dig snabbt, med bättre återkoppling och lättare hantering.
  • Selecta vill att du lättare ska kunna boka en upphämtning när du behöver göra en reklamation, men även att du får ut nya varor så fort som möjligt.

Du kan nu själv göra din reklamation via ett elektroniskt formulär på Selectas hemsida. Du behöver ditt Selecta ordernummer OKX-xxxxxxx001. Det hittar du på din följesedel/ faktura.

Önskar du lite hjälp på vägen går det självklart bra att kontakta Selectas kundservice på mejl eller telefon 0770-858585.
Selecta Kundservice (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.