Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Varför får vi endast vatten istället för kaffe på vår Amalfi B2C kaffemaskin?

Kontrollera att det finns kaffebönor i behållaren och att bönspärren är helt öppen.



Här har vi tagit ut bönbehållaren och bönspärren är den gröna plastbrickan i botten.



När bönbehållaren sitter på plats skall bönspärren ut i läget som syns ovan för att kaffebönorna skall kunna åka ned i kvarnen.



Här ser man bönspärren när kaffebehållaren är på plats.

Ifall ovanstående inte hjälper bör ni felanmäla med ID-nummer på maskinen, en kontaktperson hos er (med telefonnummer) via e-post till felanmalan@se.selecta.com eller ring på 0770-85 85 85 (knappval 2).

Selecta Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.