Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Vad ska jag tänka på när jag vill flytta en maskin?

Var alltid ute i god tid och meddela oss er flytt då vi normalt har 10 arbetsdagars ledtid för att hantera ärendet och boka upp personal.
Om ni måste flytta på maskinen inom 5 dagar behöver vi boka in expressflytt och då tillkommer en extra kostnad.
All flytt av maskiner måste ske av Selectas personal.

Ring oss gärna på 0770 85 85 85 (knappval 3) för att boka in oss för att hjälpa till med flytten.
Du kan också mejla in ditt ärende med nedan uppgifter på kundservice@se.selecta.com.

  1. Uppge ert kundnummer
  2. Maskinen/maskinernas ID-nummer 
  3. Ange den nya adressen samt eventuell våningsplan eller ny/annan placering.
  4. Finns hiss?
  5. Har maskinen tillhörande underskåp eller står den på en bänk?
  6. Flyttar hela bolaget? 
  7. Är vatten och el framdraget dit maskinen ska flyttas?
  8. Är det en ny fakturaadress?
  9. Vi behöver även kontaktperson vid flytten, telefonnummer och e-postadress
Selecta Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.