Tekniska problem Carrara automatisk felanmälan
Det felmeddelande från kaffemaskinen Carrara som brukar skickas automatiskt kommer just nu inte fram.
Det innebär att maskiner som har felmeddelande på skärmen, där det står att felanmälan är gjord inte är det. Den behöver felanmälas på traditionellt sätt tills allt fungerar som det ska igen.
För att felanmäla nås vi på följande sätt:
felanmalan@se.selecta.com
0770-85 85 85
Eller via hemsidan https://www.selecta.se/kontakta-oss/
Många smarta tips finner du också här: https://kundforum.selecta.se/org/selecta/search/?q=carrara
Vi beklagar det inträffade och jobbar för att lösa problemet!
Det innebär att maskiner som har felmeddelande på skärmen, där det står att felanmälan är gjord inte är det. Den behöver felanmälas på traditionellt sätt tills allt fungerar som det ska igen.
För att felanmäla nås vi på följande sätt:
felanmalan@se.selecta.com
0770-85 85 85
Eller via hemsidan https://www.selecta.se/kontakta-oss/
Många smarta tips finner du också här: https://kundforum.selecta.se/org/selecta/search/?q=carrara
Vi beklagar det inträffade och jobbar för att lösa problemet!
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar