Information till våra kunder med anledning av Coronaviruset (Covid-19)

Vi på Selecta Sverige följer utvecklingen noga kring situationen med Coronaviruset (Covid-19) och följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer och rekommendationer och är beredda att agera snabbt. Säkerheten för våra anställda, kunder och konsumenter, liksom de samhällen där vi är verksamma, är vår främsta prioritet.

Vi har en nära dialog med våra kunder och samarbetspartners för att se vad vi tillsammans kan göra för att hantera situationen med Coronaviruset på så bra sätt som möjligt för alla inblandade.

Vi har redan vidtagit åtgärder för att vår personal och våra kunder ska känna trygghet och för att minska risken för spridning. Det handlar t.ex. om att alla medarbetare med förkylningssymptom ombeds stanna hemma från arbetet till dess att de är helt symptomfria, om att minimera resor, alla har påmints om vikten av god handhygien samt nya arbets- och mötesriktlinjer har utfärdats för att begränsa fysisk kontakt.

När det gäller din lösning från Selecta, oavsett om det är en kaffemaskin eller en varuautomat, är vi tillgängliga och hjälper dig som alltid. Vår kundservice är redo att hjälpa dig, vi har varor och reservdelar i lager, och våra medarbetare är redo att köra ut och serva din lösning. Eftersom situationen är allvarlig och kritisk, övervakar vi ständigt utvecklingen, varför vår tjänst kan ändras i enlighet med myndigheternas instruktioner. Om det skulle hända kommer du att få information så snart som möjligt. Om du har några frågor om din servicetäckning från Selecta, är du välkommen att höra av dig till din Selecta-kontakt, eller vår kundservice, som hjälper dig på bästa sätt.
Selecta Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.