Hur och vad ersätter ni vid köp från Selectas varuautomater?
Ibland fungerar tyvärr inte automaterna som de skall eller så kan det ligga varor i automaten som borde bytts ut. I dessa fall vill vi att man hör av sig så att vi kan åtgärda problemen och ersätta våra kunder.
I vilka fall kan man få ersättning från Selecta?
Vi behöver följande information från våra kunder:
I vilka fall kan man få ersättning från Selecta?
- Varan har gått över sitt bäst före datum
- Trasig produkt (den är olämplig att förtära eller går inte att använda)
- Man får inte sin vara, trots att man betalt
Vi behöver följande information från våra kunder:
- När? För att kunna verifiera ett köp behöver vi veta när det skedde, det blir svårare att hitta ett köp om man inte har rätt datum.
- Var? Ifall vi inte vet var man handlat kan det bli svårare att kontrollera och om det är en automat som inte fungerar som den skall behöver vi skicka en tekniker som kan åtgärda problemen. Det allra bästa är att notera vilket ID-nummer den har.
- Hur? Vi behöver även veta hur man betalt varan. Proceduren för att ersätta köp är olika beroende på om det är kort, monyx eller mynt. Vi kan komma att behöva ytterligare information.
- Vad? För att identifiera rätt köp behöver vi veta vilken produkt det var man köpte/ försökte köpa och hur mycket drogs på kortet.
Följ inlägget
0
följare
Välkommen till vårt forum. Jag mailar dig då jag behöver lite mer uppgifter om dina
Swish köp,
Mvh
Linda