Välkommen till Selectas kundforum där du hittar svaren på våra vanligaste frågor. Du är även välkommen att kontakta oss och skriva dina egna frågor.
Med hjälp av kaffe, mat och dryck vill vi på Selecta bidra och inspirera till en arbetsplats där nya tankar uppstår, människor når varandra och arbetslivet får liv. Till vår hjälp har vi kunskap om livet på jobbet och våra smakrika cafélösningar. Vi har erbjudit kaffe, mat och dryck av högsta kvalité till arbetsplatser runt om hela Sverige sedan 1956. Vi finns idag på 30 platser runt om i vårt land från norr till söder. Våra cafélösningar finns på arbetsplatser, skolor, sjukhus och andra offentliga miljöer från norr till söder. Välkommen till ett gott arbetsliv!
Förutom att stänga av kaffemaskinen i några sekunder (göra en omstart) så är det inte mer man kan göra än att felanmäla. Normalt är det bäst att felanmäla oavsett då en omstart kan lösa det tillfälligt. Mejla ert idnummer och felmeddelande till felanmalan@selecta.com så lägger vi till vår tekniker att besöka er.
Här sitter strömbrytaren på kaffemaskinen: https://kundforum.selecta.se/org/selecta/d/var-sitter-strombrytaren-pa-carrara/
Mvh
Öjvind