Hur beställer jag kolsyra till vattenkylaren?
Lite då och då behöver vi byta kolsyrepatronen till er vattenlösning.
När kolsyran är slut behöver en utbildad tekniker från Selecta göra bytet och vi behöver komma ut med en ny kolsyretub till er.
En beställning på kolsyrebyte går att skicka in som en fråga i forumet (se till att det är rätt e-post), mejla in på felanmalan@se.selecta.com eller genom att ringa oss på telefon på 0770-85 85 85 tonval 2. Vi behöver ID-nummer på vattenautomaten (finns på en klisterlapp på vattenmaskinen) och kontaktuppgifter på vem som beställer (namn och telefonnummer).
När kolsyran är slut behöver en utbildad tekniker från Selecta göra bytet och vi behöver komma ut med en ny kolsyretub till er.
En beställning på kolsyrebyte går att skicka in som en fråga i forumet (se till att det är rätt e-post), mejla in på felanmalan@se.selecta.com eller genom att ringa oss på telefon på 0770-85 85 85 tonval 2. Vi behöver ID-nummer på vattenautomaten (finns på en klisterlapp på vattenmaskinen) och kontaktuppgifter på vem som beställer (namn och telefonnummer).
Följ inlägget
2
följare
Vi behöver en ny kolsyrepatron till vår maskin 97006329
Arcos Hydraulik AB
kundnummer : 420580
Sävsjö
Stefan Svensson
038267292
Er maskin var felanmälda för byte kolsyra 11/6.Vår tekniker har varit och bytt idag.
Önskar dig en fin fredag!
Mvh
Vi har fortfarande ingen kolsyra, kan det vara så att det är något fel?
Maskin 97006329
Jag har felanmält det till vår tekniker. Du kommer få en separat mailbekräftelse på det.
Önskar dig en fin fredag!
Mvh
med kolsyra kapsylen .
vi behöver kolsyra kapsylen det är slut .
mvh
Hossein
Återkom med er maskins idnummer så ska vi anmäla det till vår tekniker.
Mvh