Beställ när du vill - Nya förbättrade Comfort

Hela tanken med ett Comfortavtal är att det ska vara enkelt och smidigt. Därför kommer vi från och med nu göra det lättare för er att beställa varor när ni vill. Från januari 2020 kan ni handla varor och få dem levererade precis när ni känner för det istället för att behöva invänta nästa servicebesök. Våra säljare kommer att hålla er uppdaterade kring förändringen som kommer att ske i olika takt över hela  landet under jan/feb.

När ni märker att det behövs fyllas på te, kakor, kaffe eller annat finns det flera sätt att göra en beställning:


Framöver kommer alla era varor levereras direkt till er på ett par dagar med antingen PostNord eller Schenker. Allt levereras smidigt till er godsmottagning eller reception. Se våra priser och leveransvillkor här.

För kaffemaskiner sker som tidigare service baserat på kaffeförbrukningen.

Selecta Kundservice
0770-85 85 85 tonval 3
Kundservice@selecta.se
Selecta Kundservice (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.